Festens höjdpunkt?

Tänk att det (oftast) ska finnas en kille eller en tjej som ska vara så jävla "rolig" eller möjligtvis "galen". Eller kanske klassikern, "bjuda på sig själv". Vet ni vad jag menar? Den här galningen som sätter på sig ett sexpack på huvudet, dansar med en lampa eller kanske byter kläder med nån? åh gud så tokigt, vara kille och ha en BH på sig? Tokiga Tompa liksom!

 Och jag vet inte vad som är värst. Personen som sätter på sig en cowboyhatt eller de som faktiskt uppmuntrar människan och kommer med kommentarer som "fan va galen du är asså! störtskön!! Asså han är helt crazy".Kanske tar ett kort, slänger upp på facebook och vill riktigt visa vilket galet skönt gäng vi är! Brudarna/grabbarna som verkligen kan festa! Festa hårt! Minst till krogen stänger, så man kan dra på någon skön efterfest. Kvällen är ju inte slut än! Där kan man kanske vara lite galen och lyssna på Aqua? Eller varför inte Spice girls? Helgalet ju! Det lyssnade ju småtjejer på under 90talet!??


Visst känner vi alla en sån? Eller åtminstonde har träffat på en sån? Kanske är ni såna själva? En rolig tjej? Bjuder på sig själv? Jag hoppas att folk finner lite insikt så småningom och skärper till sig. För jag får ont i magen av att se det där. Sätt er ner, drick eran jävla öl och ge fan i lampan/sexpack-kartongen/evelinas bh/lillesyrrans gamla toybox-skiva eller vad fan det nu kan vara. Ni skämmer ut er. Ni är inte roliga. Kör upp lampan i röven eller bajsa evelina i munnen istället. Då, kära vänner, är ni galna!

Puss och tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0