Hotell-besök

Förra veckan var vi i klassen och besökte Stadshotellet i Västerås. Fick se hur personalen jobbade, samt checka in sviterna. Väldigt glamouröst. Synd att man inte har råd att ta in en natt. Var bara jacuzzin som fattades. Jag och älsklingen har ju det som ett mål i våra liv. Hotell + jacuzzi. Väldigt mysigt.

Greken passade på att smyga in i baren och leka bartender. Jävla nörd. Vi ska förövrigt bada imorgon. Återkommer mer om de...

Stiligt som fan jö

Går hotell & restaurang-linjen. Väljer inriktning i tvåan, hotell eller restaurang! Kommer lätt att ta hotell då jag finner restaurangjobbet alldeles för krävande och stressigt. Hotell verkar lugnt och skönt! Bartender skulle jag absolut kunna tänka mig att bli. Dock misstänker jag att jag har vissa hinder, samt är för lat för att orka gå någon satans kurs eller liknande. Och ärligt talat, sitter nog hellre i baren än står bakom och är törstig hela kvällen. höhö


Hände en liten olycka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0